30-04-2024 • Aktualności
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego
Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.
Do pobrania: UPROSZCZONA OFERTA.pdf
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty, tj. do 7 maja 2024 r.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz (decyduje data wpływu do urzędu).
26-04-2024 • Aktualności
OGŁOSZENIE
Zgodnie z postanowieniem Komisarza Wyborczego w Koszalinie III,
z dnia 23 kwietnia 2024 r. I sesja nowo wybranej Rady Miejskiej w Reczu
odbędzie się w dniu 7 maja 2024 r. o godz. 12.00 (wtorek)
w Sali Narad w Urzędzie Miejskim w Reczu.
LIVE: https://youtube.com/live/ns2HpnxxMY8?feature=share
Porządek obrad I sesji: